Top 5 produse de luna aceasta
Cafea:
Ciocolată:
TERMENI ȘI CONDIȚII
CONSTANTIN CHIRIȚĂ SERV COM SRL
Aleea Hobita 8 ,Bl. 303 , Ap. 34, Sector 2
021823, Bucuresti
Cod fiscal : RO 21798
Registrul comertului: J 40/14192/1992
Telefon: 0722 555 539
Email: comenzi@constantin-chirita.ro
constantinchirita@magazincafea.ro
TechVentures Bank
Filiala Popa Tatu 62A Sect.1
Contul: RO23 BFER 1400 0001 0999 RO01
I. Despre Noi
Serviciul Magazinul de cafea Constantin Chirita este oferit de CONSTANTIN CHIRITA SERV COM SRL cu sediul in Aleea Hobita 8, Bl. 303, Ap. 34, Sector 2, Bucuresti, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J 40/14192/1992, avand cod unic de inregistrare RO 21798, denumita in cele ce urmeaza Societatea.
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
Prin posta la adresa de corespondenta: Aleea Hobita 8, Bl. 303, Ap. 34, Sector 2, Bucuresti, CP: 021823
Prin e-mail la urmatoarea adresa:
• comenzi@constantin-chirita.ro – pentru intrebari referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plata, metode de livrare, cereri money back, pentru a comanda produse din magazine sau pentru initierea de colaborari si parteneriate.
Prin telefon la numarul: 0722 555 539
II. Despre Magazinul de cafea Constantin Chirita
Magazinul de cafea Constantin Chirita este un serviciu e-commerce care ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a intra in posesia produselor afisate. Achizitia produselor se face pe baza comenzilor primite prin site, email sau telefon.
III. Proprietatea Intelectuala
Continutul si designul Magazinul de cafea Constantin Chirita, precum si orice alt material avand legatura cu acesta trimis dvs. prin email sau furnizat dvs. prin orice alta modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse si orice alte materiale), apartin Societatii si/sau colaboratorilor sai – acolo unde acest lucru este specificat in mod expres – (drept de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite nimanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele Constantin Chirita Serv Com fara adetine o permisiune scrisa, prealabila din partea Societatii.
Nu puteti folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici deincadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri, sau alte informatii protejate de legea copyrightului (inclusivimagini, texte, interfete, formulare) ale Constantin Chirita Serv Com fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea Societatii.
Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlinkurilor catre pagina de index a Magazinul de cafea Constantin Chirita, atata timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul Magazinul de cafea Constantin Chirita intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatoriesau ofensiva. Nu puteti folosi logo-ul firmei sau alte proprietati grafice, sau marci ca parte a hyperlinkurilor fara a detine o permisiune scrisa, prealabila,din partea Societatii.
IV. Inregistrarea ca utilizator
Site-ul www.constantin-chirita.ro – Magazinul de cafea Constantin Chirita poate fi accesat in mod gratuit, iar simpla navigare in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe Site). Pentru a beneficia insa de anumite servicii oferite de Site, precum achizitionarea produselor oferite de acesta, primirea newsletterului Magazinul de cafea Constantin Chirita sau verificarea situatiei unor comenzi proprii, va trebui sa va inregistrati ca utilizator (sa va creati un cont de utilizator pe Site). Inregistrarea ca utilizator presupune acceptarea prealabila de catre dvs. a Termenilor si Conditiilorde utilizare a Magazinul de cafea Constantin Chirita si a Politicii de Confidentialitate a acestuia. Aceste reglementari constituie baza contractuala a raporturilor dintre utilizatori si Societate.
Intrucat prevederile Termenilor si Conditiilor de utilizare si ai Politicii de Confidentialitate pot fi modificate, va rugam sa le revedeti periodic. In conditiile in care nu veti mai fi de acord cu prevederile acestora, va propunem sa nu mai accesati/folositi serviciile Constantin Chirita Serv Com.
Daca folositi acest Site, sunteti responsabili cu privire la pastrarea confidentialitatii datelor de acces in contul dvs. de utilizator, creat pe Site si sunteti de acord sa va asumati responsabilitatea pentru toate activitatile efectuate din contul dvs. de utilizator, creat pe Site.
Magazinul de cafea Constantin Chirita poate vinde produse pentru copii sub 14 (paisprezece) ani, dar le vinde adultilor, care sunt autorizati sa efectueze plati online cu cardul sau prin orice alta metoda de plata acceptata de Constantin Chirita Serv Com. Daca aveti mai putinde 14 (paisprezece) ani, puteti achizitiona produsele Magazinului de cafea Constantin Chirita, numai cu ajutorul unui parinte sau tutore.
Magazinul de cafea Constantin Chirita isi rezerva dreptul de a inchide conturi de utilizatori, de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri, sau de a refuza vanzarea deproduse, la propria sa discretie.
V. Datele Personale
Prin inregistrarea ca utilizator al Magazinului de cafea Constantin Chirita, va vom solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de email, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. ca utilizator al serviciului Magazinul de cafea Constantin Chirita.
De asemenea, pentru a va abona la newsletterul sau alertele Magazinului de cafea Constantin Chirita, va trebui sa ne comunicati o adresa de e-mail valida precum si alte date legate de dvs.
Va rugam sa accesati pagina in care va este prezentata Politica de Confidentialitate pentru a va informa cu privire la informatiile colectate de Magazinul de cafea Constantin Chirita, cu privire la modul in care sunt folosite acestea, precum si la drepturile cu privire la protejarea intimitatii dvs.
V.1 GDPR
In conformitate cu Regulamentul General privind protecția Datelor Personale (GDPR) (UE) 2016/679 privind colectarea si procesarea datelor cu caracter personal, Constantin Chirita Serv Com SRL va aduce la cunostinta, intr-un mod transparent, modul in care magazinul foloseste datele dumneavoastra:
Atentie! Datele dumneavoastra vor fi stocate strict pentru indeplinirea scopurilor mentionate detaliat in Politica de confidentialitate.
Cand vorbim despre Informații personale in aceasta politica de confidentialitate, vorbim atat de informatii despre dispozitive, cat si de informatii despre comanda.
Cand vizitati site-ul, colectam automat anumite informatii despre dispozitivul dvs., inclusiv informatii despre browserul dvs. web, adresa IP, fusul orar si unele cookie-uri instalate pe dispozitiv. In plus, pe masura ce rasfoiti pagini din site, colectam informatii despre paginile web individuale sau produsele pe care le vizualizati, ce site-uri web sau termeni de cautare v-au referit la site si informatii despre cum interactionati cu site-ul. Ne referim la aceste informatii colectate automat ca Informatii despre dispozitiv.
In plus, atunci cand efectuati o achizitie sau incercati sa faceti o achizitie prin intermediul site-ului, colectam anumite informatii de la dvs., inclusiv numele dvs., adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail si numarul de telefon. Facem referire la aceste informatii ca Informatii despre comanda.
Explicit, vom avea nevoie de urmatoarele Informatii despre comanda pentru indeplinirea contractelor:
• Nume si Prenume
• Adresa de facturare și Adresa de livrare
• Adresa de email (validă)
• numărul de telefon
Pentru mai multe detalii legate de ce informatii, in ce scop si cat timp vor ramane colectate, alaturi de drepturile dumneavoastra asupra datelor cu caracter personal, accesati Politica de confidentialitate a site-ului.
VI. Procedura de cumparare
Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe Magazinul de cafea Constantin Chirita este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:
– identificarea si alegerea produselor
– inregistrarea dvs. ca utilizator al Magazinul de cafea Constantin Chirita
– efectuarea platii produselor. Plata se efectueaza prin ramburs, in conditiile reglementate la Capitolul VII, iar costul final va contine pretul produsului comandat cu TVA inclus, pretul livrarii (daca este cazul) si, daca este cazul, pretul timbrului verde, in conformitate cu dispozitiile HG448/2005.
– livrarea produselor comandate si achitate va fi insotita, daca este cazul, de certificatul de garantie, de certificatul cu privire la service-ul post-vanzare asigurat de catre producator/ importator/ distribuitor si/sau alte certificatedaca este cazul.
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe Magazinul de cafea Constantin Chirita, sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care Site-ulisi deruleaza operatiunile.
VI.1. Preturile
Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe Magazinul de cafea Constantin Chirita reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 9% pentru produsele alimentare, valabila in Romania). Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori, sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preturile finale de cumparare pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada.
Preturile sunt actualizate zilnic si includ TVA-ul aferent.
Produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru sunt proaspete, in ambalajul original al producatorului si sunt insotite de factura fiscala în momentul livrarii. Disponibilitatea produselor prezentata pe site-ul nostru se actualizeaza in timp real, insa exista posibilitatea sa intervina erori ale softului sau modificari in ceea ce priveste disponibilitatea produselor la furnizor, de aceea ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile problematice/afectate de erori. Vom cauta intotdeauna solutionarea acestor situatii in mod amiabil si benefic pentru clientii nostri.
In ciuda eforturilor noastre, unele produse pot avea preturi incorecte, afisate in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica. In aceste conditii, intotdeauna se considera ca pret final, pretul acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari.
VI.2. Metode de plata
Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata:
- La livrare.
- plata prin transfer bancar
Daca ati ales sa platiti la livrare, dupa plasarea comenzii veti primi prin e-mail informatiile relevante pentru comanda dvs., iar factura o veti primi in format fizic, alaturi de produsele comandate, urmand sa efectuati plata produsului catre persoana care efectueaza livrarea.
Daca ati ales sa platiti prin transfer bancar, o puteti face catre urmatorul cont:
Banca Comerciala Feroviara Filiala Popa Tatu 62A Sect.1 Titular: CONSTANTIN CHIRITA SERV COM Contul: RO23 BFER 1400 0001 0999 RO01 |
VI.2.1. Finalizarea unei comenzi
Puteti cumpara produse prin Magazinul de cafea Constantin Chirita urmand 5 pasi:
a. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe butonul “Adauga in Cos” pentru a fi transferat catre “Cosul de cumparaturi”
b. Introduceti/confirmati datele dvs. personale in sectiunea “Date facturare” si “Date livrare”, din “Cosul de cumparaturi”
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dvs. Va rugam sa completati corect formularul si sa indicati persoanele catre care se face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail este extrem de importanta deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise prin e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda. Mai mult de atat, Magazinul de cafea Constantin Chirita nu va putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dvs. Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin apasarea pe butonul “Adauga/Modifica adresa de livrare”. Adresa pentru livrare este aceeasi cu adresa de facturare de la sfarsitul formularului.
c. Alegeti metoda dorita de plata si modalitatea de livrare
Daca adresa de livrare, sau adresa de facturare, sau ambele adrese nu sunt aceleasi cu adresele pe care le aveti inregistrate in contul de utilizator de pe Site, inainte de a trece la urmatorul pas din procesul de plasare a comenzii, introduceti adresele de facturare si/sau de livrare valabile pentru comanda respectiva.
d. Completati campul de observatii daca este cazul.
e. Confirmati politica magazinului nostru bifand casuta “Accept Termeni si conditii” apoi apasati pe butonul “Finalizeaza comanda”.
VII. Livrare
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin intermediul FanCourier.
Estimarile de livrare sunt bazate pe intervalele comunicate de firmele de curierat colaboratoare, insa Magazinul de cafea Constantin Chirita nu poate garanta un termen sau interval de livrare. Magazinul de cafea Constantin Chirita va incerca de fiecare data sa anunte clientul atunci cand exista posibilitatea intarzierii livrării, ori printr-un mesaj in header-ul website-ului, ori prin contactare telefonica sau prin email.
Taxele de livrare pot varia, fiind incadrate in diferite promotii si oferte pe perioade determinate promovate de Magazinul de cafea Constantin Chirita.
Costul transportului prin curierat rapid (in aria de acoperire a curierilor) este de 30 lei pentru livrarile in Romania si 25 lei pentru livrarile in zona Bucuresti-Ilfov.
VIII. Garantie si service post-vanzare
SC Constantin Chirita Serv Com SRL are obligatia de a livra produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, indiferent de forma in care se incheie, verbal sau scris.
Produsele comercializate pe site-ul www.constantin-chirita.ro – Magazinul de cafea Constantin Chirita beneficiaza de garantie potrivit art. 4 – pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 si art. 5-18 din Legea nr. 449/2003, dacă acestea nu constituie produse perisabile.
Toate produsele comercializate pe site-ul www.constantin-chirita.ro – Magazinul de cafea Constantin Chirita beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale. Produsele sunt ambulate in momentul in care vanzatorul face comanda la producator și provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
SC Constantin Chirita Serv Com SRL se angajeaza sa acopere garantia de conformitate potrivit legii, în termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. In primele 6 luni de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca neconformitatea, se considera ca a existat la data cumpararii. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformitatii va trebui dovedita de consumator. Fac exceptie produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, caz in care termenul de garantie se reduce la aceasta durata.
IX. Descrierea si returnarea produselor
Magazinul de cafea Constantin Chirita depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Cu toate acestea, Magazinul de cafea Constantin Chirita nu garanteaza ca descrierile produselor sau altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs oferit de Magazinul de cafea Constantin Chirita este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
X.1 – Dreptul la retur
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 34/2014.
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
– de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
– de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.
Consumatorul nu poate returna urmatoarele produse achizitionate, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
– certificate de garantie extinsa;
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre Client, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vici ascunse ale produsului.
Produsele se pot returna prin orice companie de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Constantin Chirita Serv Com SRL. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Constantin Chirita Serv Com SRL, Depozit, str. Palisandrului, nr. 63, Sector 1, Bucuresti.
Clientul se obliga sa notifice Constantin Chirita Serv Com SRL intentia sa de a returna produsele achizitionate prin e-mail la adresa: constantinchirita@magazincafea.ro sau sa efectueze returul fara notificare, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Constantin Chirita Serv Com SRL poate refuza coletul.
Pentru notificarea prin e-mail, Clientul va completa si trimite catre Constantin Chirita Serv Com “Formularul de retur Produse” sau va face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
Formular de Retur Produse – Magazinului de cafea Constantin Chirita |
Catre: Constantin Chirita Serv Com SRL, Aleea Hobita 8, Bl. 303, Ap. 34, Sector 2, Bucuresti Tel: 0722 555 539 Email: constantinchirita@magazincafea.ro Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: Produsele au fost comandate la data: Numarul comenzii: Numele cumparatorului: Adresa cumparatorului: Cont IBAN cumparator (pentru restituirea contravalorii comenzii returnate): Titular Cont IBAN: Detalii motiv retur: Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie): Data: |
X.2 Dreptul de a nu accepta returul
Conform OUG 34/4.06.2014 art. 16 lit. d si e, produsele pentru care nu se accepta returul din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena sunt:
• Produse desigiliate.
• Produsele alimentare care se deterioreaza ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, crema de ciocolata).
Constantin Chirita Serv Com SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate care respecta conditiile de mai sus, in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii de catre Dvs a contractului.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. In momentul cumpararii si lansarii comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.
X.3 Conditiile de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de Client, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Constantin Chirita Serv Com).
In urma analizarii Produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, Constantin Chirita Serv Com poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, Constantin Chirita Serv Com va comunica Clientului motivele acestuia. Totodata, expedierea catre Client a produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala si la initiativa Clientului.
X.4 Termene de retur
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 30 de zile calendaristice de la data la care Constantin Chirita Serv Com accepta returul.
X.5 Returul produselor la care s-a aplicat reducere prin cod promotional
In cazul returnarii produselor achizitionate la care s-a aplicat si un cod promotional, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin cod promotional este anulata, respinsa sau returnata integral, Clientului i se va returna doar suma efectiv achitata.
XI. Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de continut; trimite sugestii, idei, pune intrebari, propune articole sau, alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privirela protejarea proprietatii intelectuale; nu contine virusi informatici,comunicari comerciale, politice, care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alteforme de spam. In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false.
Magazinul de cafea Constantin Chirita isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut. Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe Magazinul de cafea Constantin Chirita, transmiteti, in afara cazurilor in care Societatea indica altfel, drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc decomunicare in masa, din orice tara. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe Magazinul de cafea Constantin Chirita, cedati dreptul Societatii de a folosi numele dvs. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma, dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati; ca materialele postate nu violeaza nici una dintre conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor, ale Magazinul de cafea Constantin Chirita.
Magazinul de cafea Constantin Chirita are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge, orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe Site. Magazinul de cafea Constantin Chirita nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici unul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe Site. Magazinul de cafea Constantin Chirita are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.
XII. Forta Majora
Constantin Chirita Serv Com, afiliatii sau/si in general furnizorii de produse sau servicii catre Magazinul de cafea Constantin Chirita nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Constantin Chirita Serv Com. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic de la Magazinul de cafea Constantin Chirita, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Magazinul de cafea Constantin Chirita, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia romana in vigoare.
XIII. Publicitatea
Magazinul de cafea Constantin Chirita poate afisa, in paginile sale, reclame la produsele din oferta sa precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea Magazinului de cafea Constantin Chirita si prin acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilizare ale acestuia si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.
XIV. Reclamatii
Reclamatia reprezinta posibilitatea oferita Clientului ca, in conformitate cu normele legale existente, sa inainteze o solicitare de rezolvare a unor situatii considerate de catre acesta drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a produselor si serviciilor, la care se asteapta un raspuns sau o rezolutie.
Clientii care beneficiaza de serviciile Magazinului de cafea Constantin Chirita pot adresa reclamatiile in limba romana astfel:
– prin posta, catre Constantin Chirita Serv Com SRL, Aleea Hobita 8, Bl. 303, Ap. 34, Sector 2, Bucuresti;
– prin e-mail la adresa: constantinchirita@magazincafea.ro
Reclamatiile vor fi receptionate si procesate de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.
Reclamatia poate fi adresata exclusiv in forma scrisa. In situatia expedierii prin posta, aceasta se va face doar confirmare de primire.
Sesizarea/reclamatia trebuie adresata/inaintata de catre Client in termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data achizitiei produsului reclamat/contestat. Ea va fi solutionata in cel mult 30 de zile de la data primirii sesizarii.
Sesizarea/reclamatia va contine cel putin urmatoarele elemente:
– numele complet al persoanei care adreseaza reclamatia (denumirea, in cazul persoanei juridice)
– calitatea acestuia (numai daca persoana care semneaza plangerea este imputernicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societati comerciale)
– datele de identificare (domiciliu, in cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de Inregistrare, numar de ordine la Oficiul Registrului Comertului, in cazul persoanei juridice)
– descrierea completa a defectului/celor reclamate, precum si numarul facturii si data achizitionarii produselor/serviciilor
– adresa corecta si completa la care raspunsul Constantin Chirita Serv Com va fi expediat
– data intocmirii reclamatiei
– semnatura persoanei care formuleaza reclamatia (si stampila, in cazul persoanelor juridice).
Magazinului de cafea Constantin Chirita se poate afla in situatia imposibilitatii solutionarii reclamatiei, daca oricare din elementele de mai sus lipsesc.
Orice reclamatie/sesizare expediata in termen si care va cuprinde toate elementele enumerate anterior va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. Magazinului de cafea Constantin Chirita nu poate garanta solutionarea favorabila a reclamatiei/sesizarii. In situatia in care clientul nu va considera solutia oferita de catre Magazinului de cafea Constantin Chirita drept potrivita, acesta se va putea adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (link), iar in situatia in care nici masurile dispuse astfel nu sunt satisfacatoare, instantei judecatoresti competente.
XIV.1 Reclamatii privind incalcarea legii referitoare la protejarea proprietatii intelectuale
Constantin Chirita Serv Com respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor. Daca ati observat ca Site-ul contine informatii care incalca dreptul acestora la proprietate intelectuala, va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de email: constantinchirita@magazincafea.ro , sau la adresa de corespondenta, afisata la capitolul Despre noi din prezentul contract, intr-o formulare care sa contina urmatoarele elemente:
– numele complet al persoanei care adreseaza reclamatia (denumirea, in cazul persoanei juridice)
– calitatea acestuia (numai daca persoana care semneaza plangerea este imputernicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societati comerciale)
– datele de identificare (domiciliu, in cazul persoanei fizice SAU sediul social, Cod Unic de Inregistrare, numar de ordine la Oficiul Registrului Comertului, in cazul persoanei juridice)
– expunerea reclamatiei, motivul invocate, surse ce sustin in calitate de probe incalcarea de catre Magazinului de cafea Constantin Chirita a dreptului la proprietate intelectuala
– adresa corecta si completa la care raspunsul Magazinului de cafea Constantin Chirita va fi expediat
– data intocmirii reclamatiei
– semnatura persoanei care formuleaza reclamatia (si stampila, in cazul persoanelor juridice).
XV. Legislatia aplicabila
Serviciile oferite de Constantin Chirita Serv Com SRL prin intermediul Magazinului de cafea Constantin Chirita sunt guvernate de dispozitiile legilor romane, cu precadere de Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, HG 448/2005 si Directiva Europeana EC/96/2002, care reglementeaza regimul taxei pentru timbrul verde, aplicabil produselor electronice.
Termenii si conditiile Magazinului de cafea Constantin Chirita se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul Constantin Chirita Serv Com SRL. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre Parti se vor supune rezolvarii instantelor judecatoreasti competente de pe raza municipiului Bucuresti.
XVI. Frauda
Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice tip de comportament de natura a afecta bunul mers al promotiilor/ofertelor/concursurilor, sunt interzise si vor fi considerate drept tentative de frauda. Magazinul de cafea Constantin Chirita isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor/ofertelor/concursurilor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri. Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor clientilor Magazinului de cafea Constantin Chirita, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor Magazinului de cafea Constantin Chirita, deturnarea continutului livrarilor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.
XVII. Prezentarea ofertei
Magazinul de cafea Constantin Chirita isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site-ul www.constantin-chirita.ro – Magazinul de cafea Constantin Chirita, fara o instiintare prealabila. Datele tehnice prezente pe site-ul www.constantin-chirita.ro – Magazinul de cafea Constantin Chirita au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Fotografiile de pe site-ul ul www.constantin-chirita.ro – Magazinul de cafea Constantin Chirita au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs.
XVIII. Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va deveni nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea tuturor celorlalte clauze.